Faceți clic pentru a vedea mai multe produse
Nu au fost găsite produse.

Istoria brandurilor

Baxter of California

Numele lui era Baxter Finley și vine direct din California însorită. Acolo a creat primul produs cosmetic adaptat nevoilor specifice bărbaților din timpurile moderne. Era o cremă de piele pentru a proteja pielea bărbaților de soare.

Baxter of California a fost creat pentru a depăși așteptările. Din 1965, produce produse cosmetice premium exclusive pentru bărbați, care includ în prezent produse pentru păr, piele și corp, bărbie și bărbierit. Acestea sunt special concepute pentru a evidenția ceea ce te face. Baxter of California realizează că ai propria ta poveste și propriul stil personal. De aceea, fac produse care să vă scoată la maxim în evidență și să vă ducă la următorul nivel.

Produsele cosmetice premium de la Baxter of California nu te vor dezamăgi niciodată, dimpotrivă, te vor surprinde întotdeauna cu funcționalitate și simplitate perfectă. Filosofia lui Baxter se bazează pe un mix optim de idei de școală veche și practici de înaltă tehnologie. Calitatea, care a fost confirmată continuu din 1965, este o prioritate absolută, astfel încât fiecare produs este testat cu atenție în propriul Baxter Finley Barber + Shop chiar în inima orașului înger -Los Angeles.

   

Blind Barber

Ideea de a crea un loc elegant doar pentru gentlemeni în Manhattan, unde s-ar putea relaxa și reîncărca bateriile, se naște în capul cofondatorului lui Jeff Laub, prin 2009. Într-o perioadă în care a izbucnit criza financiară, Jeff și-a îndeplinit visul - sau cel puțin când lucra la una dintre cele mai mari firme de avocatură din lume. Însă, când s-a aflat într-o sală de conferințe plină de bancheri care încercau să-și salveze măgarul, și-a dat seama că își dorea cu adevărat ceva mai mult de la viața sa. Mult mai mult.

S-a înscris la o școală serală de înfrumusețare și după ce bunicul său i-a spus că locul său preferat a fost întotdeauna un coafor local, s-a decis. Întâmplător, la acea vreme, cunoscutul său, Josh Boyd închidea un bar în Manhattan ce nu dăduse roade, așa că au decis să se unească să deschidă nu doar un loc în care bărbatul să-și taie părul sau bărbierească barba, dar unde să se toarne o băutură bună, o bere proaspătă și un whisky de calitate!

Astăzi, Blind Barber, pe lângă frizeriile sale originale din Manhattan, are și la Brooklyn, Chicago și Los Angeles, în afară de scaune mai are un bar, bucătărie de top și o gamă de produse cosmetice premium pentru bărbați, al căror mândru ambasador este starul de baseball din Philadelphia Phillies, Bryce Harper. Motto-ul său este STAY HANDSOME, ceea ce în engleză înseamnă să rămâi îngrijit, având ideea de a transmite experiența perfectă și unică din barbershop chiar și în baia din casa ta.

 

By Vilain

By Vilain este un brand ce definește stilul de viață scandinav al produselor cosmetice pentru păr din Danemarca. By Vilain a fost fondată de gemenii Rasmus și Emil Vilain Albrechtsen, în inima orașului danez Aarhus. Pasiunea lor pentru păr, coafuri bune și modă, combinată cu un gust rafinat și un sentiment al calității au fost motorul care a condus By Vilain încă de la început.

Astăzi By Vilain este considerată una dintre cele mai bune mărci de produse de îngrijire a părului pentru bărbați din întreaga lume, cu produse premium vândute în peste 120 de țări din întreaga lume. Principalul obiectiv al mărcii este dezvoltarea produselor de înaltă calitate, cu accent pe calitate și stil și crearea unui brand care să satisfacă cererea crescândă a bărbaților pentru calitatea și unicitatea produselor cosmetice de lux.

Linia de produse continuă să fie produsă direct în Danemarca, permițând mărcii să mențină și să asigure cea mai înaltă calitate nu numai a produselor în sine, ci și a procesului de producție și a standardelor. Filosofia sa este foarte simplu surprinsă de motto-ul WORK HARD, STYLE HARD.

 

Captain Fawcett

Captain Fawcett este un brand de renume mondial de produse cosmetice pentru bărbați din Norwich, Anglia. Potrivit acesteia, în 1905, căpitanul Peabody Fawcett R.N Ret'd, un cercetător edematic și intrudent, a dispărut în timp ce încerca să se mute la sursa Ubangi, afluentul principal al râului Congo. 

Nici o urmă de explorator curajos nu a fost găsită vreodată din expediția sa, aparent sortită eșecului ... până în 1997, în timpul vânzării de lucruri și mobilier dintr-o casă veche și abandonată, a apărut o valiză veche, ponosită. Acesta a fost cumpărată pentru câțiva bănuți de noul proprietar care a dus valiza acasă și a rupt lacăturile.

În mod incredibil, printre conținutul său de mucegai în descompunere s-a regăsit un volum remarcabil plin cu diverse unguente, uleiuri și jurnale dispărute ale celebrului explorator. Printre numeroasele evenimente legate de adrenalină și aventuri incredibile, au existat liste împrăștiate, dar cu atenție, de ingrediente exotice pentru preparate la domiciliu, pe care cercetătorul le-a făcut cu grijă, pentru a-și păstra barba în mod exemplar în formă.

Aceste rețete precise au fost urmărite și respectate cu fidelitate, iar porțiunile originale ale lui Fawcett, împreună cu ceara de mustață de renume mondial, la care s-au adăugat zeci de formulări noi, sunt acum disponibile în sfârșit pentru prima dată timp după câteva secole pentru bărbații exigenți.

  

Elegance

Un brand de cosmetice profesionale, care se concentrează în principal pe frizerii și barbieri, cu misiunea de a oferi constant produse noi, care nu sunt numai de înaltă calitate, ci și inovatoare. Fabricat de compania libaneză SadaPack Cosmetics, care operează cu succes în peste 30 de țări ale lumii, cu o istorie de 20 de ani.

Începând cu anul 2013, US Elegance a furnizat exclusiv produse în barber shop-uri americane din Atlantic spre coastele Pacificului, nu numai pentru a permite barbaților inteligenți să-și ofere cel mai bun serviciu, ci și pentru a aduce produsele care le permit să se apropie de oameni. Fără gelul de bărbierit translucid în 500 ml și ambalaje mari de 2 litri sau ulei de barbă și păr de la Elegance astăzi, chiar și un barbeshop din România, care este cu adevărat serios în ceea ce privește calitatea serviciilor sale, nu va face acest lucru.

  

Hanz de Fuko

V-ați întrebat vreodată cum arată părul lui David Beckham întotdeauna atât de perfect? Sau cum ai putea tu să-ți realizezi propria coafură de acest fel? Nu este un secret, pentru că coafura lui, întotdeauna perfectă, nu este altceva decât produsele revoluționare de styling ale progresivului brand american Hanz de Fuko.

A fost fondat în 2009, în însoritul San Francisco, de către frizerul David Alfonso și prietenul său Christopher Zent, ​​care nu aveau creativitate și individualitate pe piața coafurii. Împreună, au reușit să creeze produse care, pe lângă David Beckham, sunt populare printre vedete precum Bruno Mars, Calvin Harris și Hugh Jackman.

Deși Hanz de Fuko sună ca numele unui ticălos de film atunci când vine vorba de îngrijirea și coafarea părului, aceste produse sunt un mare erou. Succesul lor la nivel mondial se bazează pe doi piloni de bază - compoziție 100% naturală și organică, fără parabeni și sulfați, și produse hibride inovatoare, precum Quicksand și Claymation, care au revoluționat coafarea și sunt printre cele mai vândute și cele mai populare din lume.

Misiunea lui Hanz de Fuko este de a oferi bărbaților de astăzi o imagine globală bazată pe nevoile și dorințele propriului stil unic. Produsele Hanz de Fuko întruchipează miracolul științei și inovației și oferă design și versatilitate inegalabilă. Hanz de Fuko garantează că produsele lor oferă întotdeauna tot ce este mai bun din orice păr, oferind în același timp pielii tale îngrijire și hrănire pe termen lung.

Hanz de Fuko este un pionier în industria modei și a frumuseții și lucrează strâns cu saloane și coafuri. Oferă produse inovatoare și neconvenționale care ajută la rezolvarea provocărilor stilului și dificultății în continuă schimbare pentru toți bărbații din întreaga lume. Hanz de Fuko protejează imaginea bărbaților conștienți cu îngrijiri de înaltă calitate. Bărbaților le plac lucrurile simple - să arate și să se simtă excelent - fără să fie nevoiți să lucreze la asta. Hanz de Fuko a fost conștient de acest lucru de la bun început, reflectând toate produsele lor, iar acest brand este atât de reușit și popular în toată lumea, cu peste 4 milioane de clienți entuziaști.

  

Matakki

Matakki este un brand englezesc care produce cele mai bune foarfece pentru barbieri și coafori din lume. El a câștigat mai multe premii pentru cel mai bun serviciu pentru clienți, cel mai bun social media și cele mai bune instrumente profesionale din industrie. 

Matakki are sediul în Hull, Anglia de Nord, unde desenează și proiectează cele mai frumoase foarfece pe care le-ai văzut vreodată. Ulterior, el trimite aceste modele către fabricile japoneze atent selecționate, unde sunt făcute manual din cel mai fin oțel japonez,de meșteri care continuă tradiția familială a părinților lor vechi și străvechi, care în timpuri străvechi făceau săbii de samurai.

De aceea, foarfecele Matakki sunt cunoscute pentru calitatea lor excepțională. Fiecare foarfece trece prin aproximativ 120 de etape de producție diferite, de la verificările inițiale ale oțelului brut până la etapele finale de echilibrare, reglare și lustruire. Mândria, pasiunea și dăruirea meșterilor japonezi se găsesc în foarfecele Matakki premium, din care calitatea literalmente radiază. De aceea, Matakki nu se teme să ofere o garanție pe viață pentru foarfecele sale - fiind singurul producător de foarfece din lume ce o face.

La Matakki, sunt convinși că niciun alt producător de foarfece și instrumente de coafură nu are aceeași dragoste de foarfece ca Matakki. Acest lucru se reflectă în cele din urmă în numărul mare de foarfece Matakki false de pe piață sau în copierea designului foarfecelor Matakki de către alți producători și mărci, dar care nu ating calitatea foarfecelor Matakki originale.

  

Mister Pompadour

Știm cu toții că prima impresie este de câteva minute, uneori chiar de câteva secunde și este părul care joacă cel mai important rol în modul în care suntem percepuți de ceilalți oameni. Vrem să acționăm bine și cu încredere, iar deseori este vorba despre un detaliu mic în aspectul modificat pentru a ne oferi încredere.

De aceea, filozofia mărcii americane Mister Pompadour este ideea că un aspect perfect ar trebui să existe întotdeauna în orice situație. Înființată în Carolina de Nord în 2014 de doi prieteni, ingineri și designeri de produse Zack Henry și Matt Davis, accentul este pus pe prima impresie. Produsele lor sunt funcționale, originale și conțin doar ingrediente naturale. În același timp, funcționează grozav, au miros divin și vă puteți baza 100% pe ele pentru că coafura ta va dura toată ziua.

 

Morgan's

Este anul 1873, iar Robert Martin începe să producă șampon pentru păr în bucătăria mică a casei familiei. Producția, etichetarea, ambalarea și distribuția sa au fost realizate manual. Doi ani mai târziu, prima pomadă a părului Morgan a văzut lumina.

Vânzările au crescut încet, iar bărbații interesați de aspectul și stilul personal au testat treptat produsele Morgan și le-au descoperit puterea și funcționalitatea. Primii mari clienți și cumpărători au fost coaforii domnilor britanici din West Endul londonez. Totuși, popularitatea mărcii a continuat să crească, iar în pragul noului secol, Morgan a fost un cunoscut brand popular nu numai acasă în Marea Britanie, ci și pe canalul englez, unde produsele au fost livrate în saloanele exclusive din Paris și în alte capitale europene.

La momentul Primului Război Mondial, fondatorul Robert Martin moare, iar sceptrul pleacă la iubita sa soție Jane Dinah. Datorită coincidenței și armatei britanice, semințele petroliere ale lui Morgan intră în India imensă. În același timp, datorită marinei britanice, uleiurile pe bază de ulei Morgan vor depăși Atlanticul, literalmente la momentul potrivit - în epoca de aur a Hollywoodului, când părul colorat în pomadă a devenit un simbol al omului modern, iar pomada Morgan a fost folosit de multe vedete din industria divertismentului.

Astăzi, pomadele lui Morgan sunt disponibile în peste 50 de țări din întreaga lume, iar brandul a sărbătorit recent vânzarea a un miliard de pomade. În ciuda tendințelor în continuă schimbare în moda bărbaților și a grooming-ului, producătorul tradițional englez Morgan's rămâne un clasic dovedit, de mai bine de un secol, toți bărbații care doresc să arate cât mai bine.

  

Mühle

Marca germană Mühle a fost fondată de un prizonier de război Otto Johannes Müller în 1945 fără capital, instalații de producție sau materiale, dar cu siguranță îi lipsea optimismul. Mühle înseamnă o moară în germană, iar în fotografii istorice, puteți vedea încă sigla morii pe căsuțele care au luat marginea condusă de cai din bucătăria lui Otto. 

Optimismul lui Otto a persistat chiar și după 1949, când fabrica a căzut victimă unui incendiu devastator. În ciuda morții timpurii a fondatorului, totuși, optimismul și determinarea au rămas înrădăcinate în ADN-ul companiei. Acest lucru a fost dovedit după 1973, când compania a fost complet naționalizată și a devenit parte a companiei Bürstenwerk Schönheide, care a produs bunuri ieftine în principal pentru țările comuniste din Europa de Est. Deși calitatea produselor era încă la un nivel decent, designul și caracteristicile mărcii au rămas considerabil.

Odată cu dispariția RDG în 1990a venit privatizarea și re-oportunitatea pentru companie de a reveni pe mâinile familiei Müller.De fapt, compania a început complet nouă, deoarece niciunul dintre clienții ei anterior nu a existat și majoritatea angajaților au trebuit să plece. Cu toate acestea, în următoarele două decenii, Muhle a cunoscut un boom fără precedent, prezentând o gamă largă de produse, de la produse cosmetice și cosmetice organice, până la seturi de bărbierit în colaborare cu designeri de renume din Germania, și propriile sale perle sintetice brevetate Black Fiber și Silvertip Fiber.

Astăzi, brandul Mühle este unul dintre lideri în bărbieritul umed, modelele lor produse în masă și făcute manual sunt vândute în toată lumea și, datorită inovației continue și dorinței de îmbunătățire, rămâne departe de concurență.

  

Oil Can Grooming

Recipientul de ulei a fost instrumentul de bază al erei mecanice. Născut de Revoluția industrială, fără un recipient pentru petrol, nicio mașină și, prin urmare, nicio activitate nu ar funcționa. Din această idee s-a născut marca britanică Oil Can Grooming, care își produce uleiurile pentru barbă în proiectarea recipientelor cu ulei de staniu.

În primul rând, uleiul Oil Can Grooming este de o calitate fără compromisuri. Uleiurile de barbă sunt făcute din ingrediente de cea mai bună și de cea mai înaltă calitate și fac exact ceea ce este scris pe fiecare recipient - îmblânziți, consolidați și hrăniți barba.

În al doilea rând, uleiurile de barbă Oil Can Grooming nu numai că arată fantastic, ci și incredibil și fantastic. Parfumul de la Oil Can Grooming le dă viață și spune povestea cu care te identifici, chiar dacă nu ești un motociclist, ideea din spatele Calului de Fier sau muncitorul din spatele centurii, care la rândul său a inspirat Gulerul Albastru cu cinstita sa scuză.

pasiune pentru aventură, o dorință de a excela și un sentiment de calitate fără compromisuri sunt tot de ce ai nevoie.

  

Pacinos

Eric Pacinos „Barberul” provine din cartierul Queens, dar a crescut mai ales în Florida de Sud. Tăierea părului a fost întotdeauna hobby-ul său și nu l-a abandonat nici măcar în cei patru ani de serviciu în Marina SUA. A urmat o școală de frumusețe în serile de seară și se ocupă de meșteșug de mai bine de 15 ani.

Pe lângă crearea de podcast-uri populare care explică în detaliu tehnica editării sau diverse intervenții pentru bărbați, a lucrat cu o serie de clienți celebri, precum Sean „P Diddy” Combs, Sean „Jay Z” Carter, Chris „Ludacris” Bridges, actorul și animatorul Kevin Hart.

În cele din urmă, și-a folosit toate cunoștințele pentru a-și crea propria linie de produse cosmetice, Pacinos Signature Line, unul dintre cele mai bune lucruri pe care un bărbat le poate cumpăra.

  

Proraso

Proraso este o minunată poveste italiană. Fondat în 1908 de Ludovico Martelli într-un mic laborator din Florența, brandul a pus tendințe în lumea bărbieritului de mai bine de trei generații și a crescut cot la cot cu Italia.

Produsele Proraso trec cu ușurință testul timpului, rezistă în mod constant tendințelor și devin clasice.

Alături de anii care au trecut, rețetele bazate pe ingrediente naturale de calitate se îmbunătățesc constant, cu accent pe evoluție, nu pe revoluție. Pachetele sunt reînnoite, ingredientele sunt îmbunătățite și sunt adăugate produse noi pentru a găsi constant clienți noi care nu le pot da drumul.

Cu toate acestea, principiul definit de Ludovic Martelli rămâne același - de a crea produse profesionale și de calitate care să ofere un bărbierit plăcut și perfect nu numai în frizerie, ci și la fiecare dintre noi acasă.

  

Recipe for men

În mediul ostil, dar frumos al munților Scandinavi, s-a născut marca suedeză de produse cosmetice Recipe for men pentru a-și proteja pielea. Un brand dedicat în mod special nevoilor pielii masculine, care este adesea neglijat și trecut cu vederea. Produse care sunt concentrate pe rezultate fără compromisuri. Rețeta pentru bărbați este îngrijirea conceptualăa pielii pentru bărbați, fără griji. Oferă pielii îngrijire maximă, o senzație de prospețime și suplețe.

Mediul scandinav afectează pielea mai rău decât oricare altul, mai ales în zilele lungi de iarnă, plin de vânt puternic și rafinat. Acest lucru face din Scandinavia mediul ideal pentru testarea produselor cosmetice pe piele, care, încă de la început, suferă cele mai extreme condiții. Rezultatul este îngrijirea revoluționară a pielii, cu proprietăți hidratante și protectoare excelente oriunde în lume.

Recipe for men conferă pielii tale puritate, energie, hidratare și vitalitate. Rețeta se bazează pe cele mai recente cunoștințe și pe ingrediente de cea mai înaltă calitate, care sunt selectate pentru a satisface 100% cerințele exigente ale pielii masculine, care este mai dură și mai grasă decât pielea feminină.

 

Reuzel

Leen și Bertus, fondatorii Reuzel, au început să învețe elementele de bază ale tunsorii bărbaților când aveau doar 14 ani. Cu o dragoste imediată față de frizeria clasică și influențată de rock n 'roll, de cultura personalizată în jurul adidașilor Vans și a altor subculturi, aceștia s-au îndreptat în mod inevitabil către un punct clar - deschiderea propriului salon de coafură Schorem Haarsnijder en Barbier.

Schorem este o coafură clasică, care este admisă doar de bărbați adulți, chiar în centrul Rotterdamului, un oraș mândru de clasă muncitoare din Olanda. Salonul de coafură Schorem este specializat în tăieturi tradiționale pentru bărbați, cum ar fi pompadour, quiff, subcut sau decolorare, dar și pe „bărbieritul cu prosop fierbinte”, adică bărbieritul clasic britanic cu ajutorul unui prosop fierbinte. În momentul înființării sale, coaforul Schorem a încercat să salveze ambarcațiunile dispărute din epoca pierdută în timp.

Astăzi, putem spune aproape sigur că au reușit. Numele Schorem este un fel de joc de cuvinte care se pierde în traducere. În olandeză, înseamnă „fuckers”, „coji” sau „porci”, doar băieți răi. Dar este, de asemenea, o formă de trecut, care înseamnă literalmente „am bărbierit-o”. 

De la deschiderea sa, coafura Schorem a fost vizitată de toți rapperii și metaliștii rockeri, bajkeri și bicicliști, gangsteri de stradă și alți domni perfecți din toate colțurile societății. Cu mai mult de 50 de ani de experiență în frizerie, au decis să se adâncească în istoria pomadelor și să creeze un brand pe care mulți acum îl numesc unul dintre cele mai bune produse de pariuri din lume ... Reuzel.

  

RICH by Rick Ross

RICH Rick Ross este o colecție de produse de îngrijire a pielii, a părului și bărbiei pentru bărbați de lux, cu swag-ul pe care îl are însuși Rick Ross. Linia de produse cosmetice pentru bărbați RICH by Rick Ross este fabricată din ingrediente premium fără sulfați, parabeni și uleiuri minerale. Produsele includ ulei de cânepă și caviar, șampanie și extracte de cafea din Kona. Linia de nouă părți RICH by Rick Ross oferă „The Boss Experience”de fiecare dată când o utilizați. Cu aceste produse la prețuri accesibile, fiecare tip își poate permite stilul de viață #BossUp.

"Oamenii m-au întrebat mereu ce fac pentru a-mi face bărbia atât de perfectă. Și din moment ce fiecare șef ar trebui să-i ajute pe ceilalți șefi, am decis să aduc oamenilor ceea ce își doresc! De la duș la coafură, linia de cosmetice RICH by Rick Ross include tot ceea ce are nevoie orice tip și la un preț care nu te va opri. Vă promit, cu RICH by Rick Ross, stilul dvs. va fi de neoprit. "

- Rick Ross

  

Suavecito

Încă de la început, Suavecito Pomade s-a angajat să devină un fenomen cultural.Nu le este suficient să producă produse de îngrijire tradițională pentru bărbați care „doar” funcționează. În schimb, au decis să facă un pas mai departe și să se cufunde în propria lor auto, motocicletă, tatra și cultura frizerului, ca o modalitate de a reînvia industria artificială și stagnantă a frumuseții.

În Statele Unite, Suavecito Pomade continuă să călătorească în toată țara weekend după weekend pentru expoziții sau evenimente legate de cultura personalizată a adidașilor, mașinilor, motocicletelor, tatuajelor și frizerilor, așa cum au fost de când au fost creați. Nu o fac pentru profit, deoarece modul în care o fac înseamnă că nu au mai rămas.

În schimb, fac acest lucru pentru a continua să trăiască în cadrul culturii care a inspirat crearea Suavecito Pomade și pentru a rămâne în legătură cu fanii, clienții și adepții lor zilnic.

Suavecito se mândrește cu pomade grozave, ușor de spălat din păr, doar cu apă, dar ținute fără compromis ca ceara, precum și linia de top a bărbieritului, și produse de îngrijire a corpului. Folosind întotdeauna ingrediente premium, cu un parfum proaspăt caracteristic, care poate face ca orice femeie să-i cadă în genunchi. Cel mai important, întotdeauna la un preț avantajos pe care și-l pot permite toți.

Aceasta este Suavecito un brand care este pe deplin angajat în cultura și susținătorii acesteia. Un brand care nu se ocupă de sine. Fără ego.

 

Uppercut Deluxe

Munca creativă, grea, pasională și dragostea pentru bărbăție a doi prieteni din copilărie, Luke Newman și Steve Purcell, au creat brandul Uppercut Deluxe. Acest brand s-a inspirat din stilul atemporal al coafurilor din anii 1950. Uppercut deluxe este o abordare modernă, dar tradițională pentru îngrijirea părului și bărbii. Acest brand australian își face produsele din cele mai bune ingrediente. Uppercut Deluxe aduce o gamă de produse cosmetice de calitate pentru bărbați.  

Cu o cerere din ce în ce mai mare în întreaga lume, Uppercut Deluxe își păstrează încă ideea inițială de „un început greu face un sfârșit bun”. Uppercut deluxe continuă să creeze produse de calitate pentru bărbați, care vă oferă aspectul perfect.

 

 

 

Meniu

Setări

Creează un cont pentru a utiliza listele de dorințe

Conectare