Faceți clic pentru a vedea mai multe produse
Nu au fost găsite produse.

Termeni și condiții generale

Termeni și condiții generale 

1. Dispoziții generale

1.1. Termenii și condițiile site-ului begentleman.sk sunt valabile pentru achiziții în magazinul online www.begentleman.sk. Scopul acestor termeni și condiții este definirea și specificarea drepturilor și obligațiilor vânzătorului (furnizorului), pe de o parte, și a cumpărătorului (clientului, consumatorului), pe de altă parte.

1.2. Vânzătorul și operatorul magazinului online www.begentleman.sk este Man Revolution, s.r.o., Ventúrska 269/1, 811 01 Bratislava înregistrat la Tribunalul Regional din Žilina, departamentul SRO, dosar nr. 66323/L, având număr de ordine în registrul comerțului: 50485598, cod unic de identificare fiscală: 2120346426.

1.3. Toate relațiile contractuale dintre vânzător și cumpărător se încheie în conformitate cu ordinea juridică a Republicii Slovace. În cazul în care consumatorul este o parte contractantă, sunt reglementate relațiile juridice, nerectificate de termenii și condițiile generale ale begentleman.sk, în conformitate cu Legea nr. 40/1964 Coll. Codul civil, astfel cum a fost modificată, Legea nr. 250/2007 Coll. Legea privind protecția consumatorilor, astfel cum a fost modificată și Legea nr. 108/2000 Z.z. privind protecția consumatorilor în cazul vânzării la domiciliu și al vânzărilor prin intermediul coletăriilor, astfel cum a fost modificată. În cazul în care un antreprenor este o parte contractantă, sunt reglementate relațiile juridice, nerectificate de termenii și condițiile generale ale begentleman.sk, în conformitate cu Legea nr. 513/1991 Coll. Codul comercial, astfel cum a fost modificat.

 

2. Definirea termenilor

2.1. Contract de achiziție al consumatorului - în scopul achiziționării în magazinul online www.begentleman.sk se înțelege un contract de cumpărare în cazul în care părțile contractante sunt pe de o parte furnizorul și, pe de altă parte, consumatorul, care nu poate influența individual conținutul propunerii pregătite de către furnizor pentru încheierea unui contract (denumit în continuare "Contractul de achiziție al consumatorului");

2.2. Contract de achiziție al neconsumatorului - în scopul achiziționării în magazinul online www.begentleman.sk se înțelege contractul de achiziție încheiat în conformitate cu Legea nr. 513/1991 Coll. Codul Comercial, atunci când părțile contractante sunt furnizorul, pe de o parte, și pe de altă parte un întreprinzător care, la încheierea și executarea contractului de achiziție, acționează în cadrul activității sale comerciale sau al altei activități comerciale (denumit în continuare "Contractul de achiziție al neconsumatorului");

(Contractul de achiziție al consumatorului și Contractul de achiziție al neconsumatorului sunt în continuare denumite împreună "Contract de achiziție").

2.3. Furnizor - persoana care, la încheierea și executarea contractului de achiziție al consumatorului, acționează în cadrul activității sale comerciale sau al altei activități comerciale. Este un întreprinzător care oferă sau vinde produse sau servicii consumatorului, precum și un întreprinzător care livrează cumpărătorului un produs în mod direct sau prin intermediul altor întreprinzători (denumit în continuare "Vânzător").

2.4. Consumator (cumpărător) - persoană fizică sau juridică care achiziționează produse sau folosește servicii pentru uz personal sau pentru membrii gospodăriei sale și care la încheierea și executarea contractului de achiziție al consumatorului nu acționează în cadrul activității sale comerciale sau al altei activități comerciale.

2.5. Cumpărător care nu este consumator - este o persoană care la încheierea și executarea contractului de achiziție acționează în cadrul activității sale comerciale sau al altei activități comerciale (denumit în continuare "cumpărător - neconsumator");

2.6. Încheierea contractului de achiziție - comanda Cumpărătorului reprezintă o propunere de încheiere a Contractului de achiziție. Contractul de achiziție însuși se încheie în momentul primirii consimțământului cu caracter obligatoriu al Vânzătorului cu propunerea contractului de achiziție al Cumpărătorului, altfel spus, prin confirmarea cu caracter obligatoriu a comenzii de către Vânzător. Din acest moment, între Cumpărător și Vânzător, se aplică drepturile și obligațiile reciproce care sunt definite prin Contractul de achiziție și prin acești termeni și condiții generale, care sunt o parte integrantă din Contractul de achiziție.

2.7. Termeni și condiții - Termenii contractuali conveniți între Vânzător și Cumpărător în acest document. La momentul trimiterii comenzii, Cumpărătorul confirmă faptul că acesta este de acord cu acești termeni și condiții generale aplicabile în momentul trimiterii comenzii și este obligat să respecte acești termeni și condiții din momentul încheierii Contractului de achiziție. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă faptul că a luat cunoștință acești termeni și condiții generale înainte de a face comanda și că este de acord cu termenii și condițiile generale.

 

3. Retragerea din contract

3.1. În conformitate cu prevederile paragrafului 7 alineatul 1 a. 102/2014 din Coll. privind protecția consumatorului în vânzarea de bunuri sau furnizarea de servicii pe baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara spațiului de acționare al vânzătorului, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea bunurilor.

3.2. Consumatorul este obligat să returneze mărfurile sau să le predea vânzătorului sau persoanei împuternicite de vânzător să preia bunurile în termen de 14 zile de la data retragerii. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul propune să preia mărfurile personal sau printr-o persoană împuternicită. Termenul menționat în prima propoziție se consideră îndeplinit în cazul în care mărfurile au fost predate spre expediție cel târziu în ultima zi a perioadei.

3.3. Retragerea din contract nu este posibilă pentru mărfurile sigilate într-un ambalaj de protecție care nu este adecvat pentru returnare din motive de sănătate sau de igienă și al cărui ambalaj de protecție a fost deteriorat după livrare.

3.4. Dacă consumatorul a preluat deja bunurile comandate, el este obligat să le returneze în ambalajul original nedeteriorat. În cazul în care consumatorul returnează bunurile comandate deteriorate, consumate parțial sau într-o stare care nu corespunde condiției în care vânzătorul le-a trimis, consumatorul este înștiințat că vânzătorul are dreptul să-și plătească daunele suferite, pe care este obligat să le ateste, din suma plătită de consumator pentru bunurile comandate.

3.5. De asemenea, la retragerea din contract, consumatorul este obligat să furnizeze detaliile de contact și numărul contului la care suma bunurilor comandate va fi plătită de către vânzător. Vânzătorul va restitui consumatorului, fără întârziere nejustificată, în termen de 14 zile de la data primirii notificării de retragere, toate plățile primite de acesta pe baza contractului sau în conformitate cu contractul. Vânzătorul nu este obligat să restituie plata consumatorului în conformitate cu alineatul (1) înainte de primirea mărfurilor sau până când consumatorul nu prezintă dovada returnării mărfii vânzătorului, cu excepția cazului în care vânzătorul sugerează ca mărfurile să fie ridicate personal sau prin intermediul unei persoane autorizate să facă acest lucru.

 

4. Răspunderea pentru daune, garanții, reclamații

4.1. Vânzătorul oferă o garanție de 24 de luni pentru bunuri. Perioada de garanție începe în momentul preluării bunurilor de către cumpărător. Cumpărătorul este înștiințat că este obligat să controleze bunurile imediat la primire. În cazul în care la primirea bunurilor, acestea nu corespund cu contractul de achiziție, cumpărătorul este obligat să notifice fără întârziere vânzătorul. În cazul în care:

  • este vorba de o daună remediabilă, cumpărătorul are dreptul ca dauna să fie înlăturată gratuit, în timp util și în mod corespunzător, fără întârzieri nejustificate, sau are dreptul la înlocuirea bunului. Cumpărătorul este înștiințat că vânzătorul are dreptul, ca în loc să elimine eroarea, să înlocuiască întotdeauna produsele defecte cu produse noi, dacă aceasta nu provoacă cumpărătorului dificultăți serioase
  • este vorba de o daună nereparabilă, care împiedică utilizarea corectă a bunurilor, cumpărătorul are dreptul la înlocuirea bunurilor respective sau dreptul de a se retrage din contract
  • este vorba de o daună care nu poate fi îndepărtată, dar care nu împiedică utilizarea corectă a bunurilor, cumpărătorul are dreptul la o reducere corespunzătoare a prețului
  • este vorba de o daună care poate fi îndepărtată, dar cumpărătorul nu poate folosi în mod corespunzător bunul respectiv din cauza reapariției erorii după reparare, sau din cauza unui număr mai mare de erori, cumpărătorul are dreptul la înlocuirea produselor sau de a se retrage din contract

4.2. Cumpărătorul este înștiințat că vânzătorul nu răspunde pentru defectele bunurilor, care au fost cauzate prin neglijența sau omisiunea cumpărătorului. 

4.3. La cererea cumpărătorului, vânzătorul este obligat să furnizeze garanția în scris, adică prin emiterea unui certificat de garanție. În cazul în care vânzătorul oferă o perioadă de garanție mai lungă decât perioada legală, termenii și domeniul de aplicare vor fi stabiliți în certificatul de garanție. Certificatul de garanție trebuie să includă numele și prenumele vânzătorului, respectiv numele juridic al vânzătorului, numărul de identificare, sediul vânzătorului, în cazul în care este o persoană juridică, respectiv reședință, dacă este o persoană fizică. Dacă natura bunurilor permite, emiterea dovezii de cumpărare este suficientă în locul certificatului de garanție.

4.4. Atunci când depune o reclamație pe baza garanției legale, cumpărătorul este obligat să dovedească încheierea contractului de achiziție cu vânzătorul cu documentul de cumpărare sau cu certificatul de garanție emis. Vânzătorul este obligat să rezolve reclamația legală în conformitate cu aceste condiții fără întârziere, în cel mult 30 de zile calendaristice de la data revendicării, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul se pun de acord altfel. 

Retur

Adresa depozitului, respectiv adresa pentru a trimite reclamații:

Man Revolution s.r.o. 

Na vrátkach 1F

841 01 Bratislava

Slovakia

 

5. Prețuri 

5.1. Toate prețurile de pe site sunt finale, incluzând TVA și fără nici o mărire suplimentară. Operatorul site-ului își rezervă dreptul de a modifica prețurile în cazul unei interferențe neautorizate în conținut. Prețul final pentru cumpărător este menționat în confirmarea comenzii. 

5.2. Furnizorul își rezervă dreptul de a corecta prețul mărfurilor înainte de expedierea lor, dacă se constată că prețul bunurilor oferite nu a fost afișat corect. În acest caz, trebuie să informeze clientul despre prețul corect iar acesta trebuie să accepte ajustarea prețului. În caz contrar, contractul de achiziție nu va fi încheiat, iar comanda va fi anulată de către furnizor.

 

6. Transport

6.1. Comenzile sunt prelucrate și trimise în fiecare zi lucrătoare. Bunurile comandate vor fi pregătite și expediate în termen de 48 de ore de la confirmarea comenzii.

La comenzile peste 240 RON, transportul este gratuit pentru orice metodă de livrare.

Livrarea mărfurilor durează - 4 zile lucrătoare de la prelucrarea comenzii, în funcție de metoda de livrare. 

Costul de ambalare a mărfurilor este inclus în prețul de transport.

6.2. Modul de transport 

6.2.1. Curier - 16,00 RON

Este cel mai frecvent și cel mai actual mod de transport. În ziua livrării clientul primește un SMS de la compania de curierat și în aceeași zi, curierul va livra bunurile la adresă la ora specificată în mesaj sau prin telefon. 

 

Adresa depozitului, respectiv adresa pentru a trimite reclamații:

 

7. Modul de plată

7.1. În magazinul online BeGentleman.sk, puteți achita prețul de cumpărare în următorul mod: 

7.1.1 Ramburs 

Plata în numerar angajatului care transportă bunurile. 

 

8. Reduceri și cupoane de reducere

8.1. În cazul în care reducerea sau cuponul se aplică în contradicție cu regulile reducerii sau ale cuponului, vânzătorul are dreptul să respingă reducerea sau cuponul de reducere.

8.2. În acest caz, clientul este informat și îi va fi oferită opțiunea de a efectua comanda fără această reducere sau cupon.

8.3. Regulile și condițiile pentru aplicarea unei reduceri concrete sunt atașate fie direct pe reducere (sub formă de informații scrise), fie este oferit un link către un site unde regulile de reducere sunt descrise în detaliu. 

8.4. Orice reducere sau cupon poate fi folosit o singură dată dacă nu se specifică altfel. În cazul utilizării multiple, vânzătorul are dreptul să nu accepte o reducere duplicată.

Dacă valoarea voucherului cadou sau a cuponului de reducere este mai mare decât valoarea cumpărării, diferența nu este transferată în noul cupon, iar suma neutilizată nu este returnată.

 

9. Factura electronică 

9.1. Factura pentru plata comenzii se eliberează clientului sub forma unei facturi electronice. Puteți să o descărcați oricând de pe e-mailul cu confirmarea de expediere a pachetului. O factură electronică poate fi solicitată prin adresa de e-mail info@begentleman.ro

Meniu

Setări

Creează un cont pentru a utiliza listele de dorințe

Conectare