Faceți clic pentru a vedea mai multe produse
Nu au fost găsite produse.
Ultimele comentarii
Niciun comentariu
Blog Căutare

Tipuri de mâncare care luptă împotriva căderii părului

Publicate2019-01-31 3887
Tipuri de mâncare care luptă împotriva căderii părului

Și dumneavoastră ați început să observați tot mai mult păr în chiuvetă, sau pe pieptene aproape la fiecare pieptănare? Nu sunteți singurii, credeți-mă.

Doar în Statele Unite se estimează faptul că treptat, chelia prematură la bărbați, ajunge cu timpul, să depășească 80 milioane de Americani, ceea ce înseamnă mai mult de un sfert din populație. Un număr semnificativ de oameni suferă din cauza căderii părului din motive de sănătate cum sunt îmbolnăvirea autoimună, diabet, cantitate insuficientă de vitamine, stres și lipsa somnului.

Chiar dacă lupta împotriva căderii părului și a părului fragil cu tendință de cădere este stresantă, o speranță totuși există: cercetările totuși arată că datorită stilului de viață și alimentației, este posibil ca starea, densitatea și calitatea părului să se îmbunătățească.

Următoarele alimente sunt bogate în nutrienți calitativi, a căror impact pozitiv asupra creșterii și calității părului este demonstrat științific. Așadar poftă bună! ;)

  

 

Losos

Părul, de altfel ca și unghiile, sunt în fond fibre din proteină. Ceea ce înseamnă că,  pentru menținerea părului, și susținerea creșterii, trebuie să mâncăm proteină.

Proteinele sunt de asemenea necesare pentru formarea creatinei, foarte benefică pentru structura părului.

Cea mai bună alegere sunt proteinele provenite din mare, cum sunt peștii și fructele de mare. Somonul are un efect pozitiv asupra sănătății părului femeilor, fiind demonstrat de mai multe ori datorită conținutului bogat de omega 3, acizi grași și vitamine.

  

 

Mierea

Mierea masată direct în păr poate să îmbunătățească considerabil aspectul părului subțire și fragil cu tendință de cădere, în special.

În acest studiu, practicat la pacienții care suferă de dermatită seboreică, incluzând aici și scârpinarea și căderea părului, grupul voluntar care și-a masat părul cu miere și apă în proporție de 90% miere și 10% apă, în fiecare zi, timp de 4 săptămâni, au observat îmbunătățiri în căderea mai lentă a părului la sfârșitul perioadei de studiu.

    

 

Stridiile

Când vine vorba despre zinc, se pare că și acesta conține nutrienți care ajută la lupta împotriva căderii părului.

În acest studiu au comparat cantitatea de zinc aplicată la 50 de oameni care suferă de boala autoimună alopecia areata, rezultatul căreia fiind căderea părului, sub supravegherea grupului format din 50 de oameni sănătoși. Au constatat că, pacienții, cărora le cădea părul, au avut o cantitate destul de redusă de zinc în comparație cu grupul care îi supraveghea.

Alt studiu a experimentat o cantitate de zinc și cupru la 321 de bărbați și femei, cărora le cădea părul. Indiferent de cauza căderii părului, toți oamenii din cadrul grupului aveau o cantitate scăzută de zinc.

Din fericire, suplimentarea zincului și primirea alimentelor bogate în zinc, în majoritatea cazurilor tind să demonstreze o cădere mai lentă a părului, așadar includerea lui în alimentație nu vă va pricinui niciun rău, cu siguranță.

Potrivit Institutului Național de Sănătate american din Maryland, stridiile conțin cel mai mult zinc ca oricare alt tip de mâncare.

Alte surse bune pentru completarea zincului din alimentație sunt nucile, spanacul, ouăle, semințele de floarea soarelui, mazărea, germeni de grâu, fulgi de ovăz și cicerul.

  

 

Uleiurile

Uleiul de dovleac, de rozmarin și de cocos au efectul nectarului dulce asupra pielii capului.

În acest studiu, au dat bărbaților cărora le cădea părul, 400 mg de ulei din semințe de dovleac sau placebo timp de 24 de săptămâni.

Grupul care a utilizat ulei din semințe de dovleac a înregistrat o îmbunătățire în proporție de 40% în ceea ce priveşte creșterea părului.

Pe lângă uleiuri, indiferent daca le consumați sau nu,  trebuie amintit și încă ceva. În cazul utilizării lor înainte și după spălarea părului, uleiul de cocos protejează părul în fața pierderii proteinelor ( banala problemă care apare la utilizarea șampoanelor ieftine, de slabă calitate) și cel de rozmarin ajută miraculos la creșterea părului acționând asemănător minoxidului- componenta principală a unuia dintre cele mai vândute medicamente împotriva căderii părului Rogaine. Și asta fără efecte secundare.

  

 

Algele de mare

Studiul recent a demonstrat că, la completarea alimentației, care conține planta cistanche tubulosa ( crește în deșert și se utilizează în medicina chineză ) și algele de mare maro laminaria japonica, susțin creșterea părului la oameni, care suferă de o cădere mai lentă sau mai accentuată a acestuia.

După 16 săptămâni de suplimentare, s-a observat o îmbunătățire în creșterea părului în proporție de 13% și creșterea lor în volum în proporţie de 27%.

Suplimentarea a fost benefică și în lupta împotriva arsurilor pielii în creștetul capului și împotriva mătreții.

Articole similare
Adaugă un comentariu
Adaugă un răspuns
Vă rugăm login pentru a publica comentariul

Meniu

Setări

Creează un cont pentru a utiliza listele de dorințe

Conectare