Faceți clic pentru a vedea mai multe produse
Nu au fost găsite produse.
Ultimele comentarii
Niciun comentariu
Blog Căutare

Ce ar trebuii să mâncăm pentru ca părul nostru să fie puternic şi sănătos

Publicate2019-01-24 3928
Ce ar trebuii să mâncăm pentru ca părul nostru să fie puternic şi sănătos

Rib eye steak. Prepararea? Medium rare. T-bine steak, sau cel mai popular steak din antricot de vită la noi. Pare a fi o cină perfectă şi nu reţeta pentru un păr mai bun şi de calitate? Noi susţinem că pot fi ambele.

Proteinele din steak, pe lângă alţi nutrienţi, pe care le conţine, pot să îmbunătăţească semnificativ calitatea părului dumneavoastră.

Ce vrem să spunem sub cuvântul „mai bun“? Ne gândim la acel tip de păr, care străluceşte natural, în timp ce ieşiţi din maşina dumneavoastră luxoasă în parcarea unui restaurant scump şi predaţi cheile portarului să vă parcheze maşina.

Steak-ul bineînţeles, nu este singura soluţie pentru un păr mai bun. Dar poate fi un pas din cei mulţi spre îmbunătăţirea calității părului dumneavoastră în profunzime, în loc să căutaţi  neîncetat cosmetice noi şi produse de stilizare ( nu că ar fi ceva rău acest lucru ), şi încercări de a îmbunătăţi aspectul părului mai ales în faţa oglinzii.

  

 

Pentru păr mai puternic: proteina este esenţială

Părul puternic este frumos, deoarece acesta creşte în lungime, arată mai gros şi nu se rupe.

O hrană consistentă cu un conţinut bogat de proteine întăreşte nu doar muşchii dumneavoastră, dar şi părul dumneavoastră. Noroc, că majoritatea bărbaţilor şi-au dat deja seama de importanţa esenţială a proteinelor în hrană, mai ales atunci când duc o viaţă activă şi practică sport în mod regulat.

Această regulă este valabilă şi în rândul femeilor, care în Slovacia, se gândesc des la faptul că din cauza unui consum mai mare de proteine vor avea muşchi ca prin minune şi astfel îşi vor pierde din feminitate.

Acest lucru nu este adevărat, şi femeile ar trebuii să primească o anumită cantitate de proteine cu fiecare masă din timpul zilei, măcar pentru faptul că  proteinele menţin puternice foliculele de păr.

Sursele recomandate care conţin proteine de calitate sunt păsările de curte, peştele, legumele, nucile şi carnea de vită provenită din animale crescute sănătos.

  

 

Pentru un păr sănătos: nu neglijaţi vitamina B

Cu siguranţă aţi mai auzit că, la căderea părului şi încurajarea creşterii părului tănâr, se recomandă folosirea biotinei- cunoscută ca vitamina B7, sau ca vitamina H (din cuvântul englez „hair“,  adică păr).

Biotina se recomandă des ca vitamina cheie care ajută la creşterea bărbiei.

Dacă biotina poate ajuta la îmbunătățirea calității părului şi în cazul bărbaţilor şi la creşterea bărbiei, la creşterea naturală, până în momentul de faţă, mulţi experţi şi oameni de ştiinţă care studiază această tematică, nu se pot pune de acord.

Grupa vitaminelor B, cunoscută ca B-complex, este foarte importantă pentru aspectul sănătos atât al părului, cât şi al pielii. Problema este că pe măsură ce îmbătrânim, corpul nostru are tot mai puţine vitamine B şi astfel apare nevoia de suplimentare.

Vitaminele B sunt de neînlocuit, deoarece chiar ele alcătuiesc baza celulelor noastre de păr. Printre cele mai bune surse de complex de vitamine B putem aminti nucile, ouăle, fulgii de ovăz sau cartofii dulci.

  

 

Pentru un păr bogat şi lucios natural : celulele sunt baza

Siliciul mineral a fost deja asociat pozitiv, de câteva ori cu creşterea sănătoasă a părului ( şi deasemenea grăbeşte vindecarea coastelor rupte). Siliciul deasemenea întăreşte ţesuturile conjunctive din corpul nostru, inclusiv cele ale părului.

O bună sursă pentru completarea siliciului sunt castraveţii, fasolea verde, mazărea, căpşunele, mango, ţelina.

Şi dacă tot vorbim despre legume, când este vorba despre un păr sănătos şi puternic, unghii sau piele frumoasă, nu putem pierde şansa de a primi o cantitate semnificativă de antioxidanţi.

Totuşi avem nevoie să primim o cantitate suficientă de nutrienţi, care ne ajută în lupta cu radicalii liberi de la soare şi poluarea aerului, care treptat slăbesc membrele celulelor.

În afară de antioxidanţi, le aparţin şi omega-3 acizii graşi şi cea mai bună sursă sunt fructele de mare, uleiurile naturale presate la rece şi frunzele verzi ale legumelor.

Aşadar puteţi să vă adăugaţi la cină steak şi o palmă de spanac proaspăt strecurat cu o linguriţă de ulei de seminţe.

O să vă fie recunoscător nu doar părul dumneavoastră.

  

 

Într-un corp sănătos- păr sănătos

Nu în ultimul rând sunt paşii, pe care ar trebui să-i urmaţi pentru o absorbire mai bună a tuturor alimentelor potrivite pe care le consumaţi pentru îmbunătățirea calității părului dumneavoastră. Sistemul nostru digestiv conţine atât bacterii bune, cât şi bacterii rele, astfel scopul nostru fiind, bineînţeles, îmbunătăţirea bacteriilor bune, care ne ajută să digerăm cât mai bine şi cât mai eficient toţi nutrienţii.

Cea mai bună sursă sunt probioticele şi alimentele fermentate, cum sunt miso, kimchi, kefirul sau lapte acidofilic. O veste foarte bună la final, este faptul că printre bomba probiotică, se află şi brânza românească nepasteurizată sau zerul.

Probabil vă întrebaţi dacă printre alimentele fermentate, ne gândim şi la berea nefiltrată, nepasteurizată şi fără conservanţi, răspunsul este afirmativ, evident.

De aceea, astăzi în echipa BeGentleman, votăm pentru steak-ul medium rare suculent cu salată de spanac servit cu o bere tradițională meşteşugărească. Cine ni se alătură? 

Articole similare
Adaugă un comentariu
Adaugă un răspuns
Vă rugăm login pentru a publica comentariul

Meniu

Setări

Creează un cont pentru a utiliza listele de dorințe

Conectare