Faceți clic pentru a vedea mai multe produse
Nu au fost găsite produse.

Lista de produse după marcă Hanz de Fuko

V-ați întrebat vreodată cum arată părul lui David Beckham întotdeauna atât de perfect? Sau cum ai putea tu să-ți realizezi propria coafură de acest fel? Nu este un secret, pentru că coafura lui, întotdeauna perfectă, nu este altceva decât produsele revoluționare de styling ale progresivului brand american Hanz de Fuko.

A fost fondat în 2009, în însoritul San Francisco, de către frizerul David Alfonso și prietenul său Christopher Zent, ​​care nu aveau creativitate și individualitate pe piața coafurii. Împreună, au reușit să creeze produsecare, pe lângă David Beckham, sunt populare printre vedete precum Bruno Mars, Calvin Harris și Hugh Jackman.

Deși Hanz de Fuko sună ca numele unui ticălos de film atunci când vine vorba de îngrijirea și coafarea părului, aceste produse sunt un mare erou. Succesul lor la nivel mondial se bazează pe doi piloni de bază - compoziție 100% naturală și organică, fără parabeni și sulfați, și produse hibride inovatoare, precum Quicksand și Claymation, care au revoluționat coafarea și sunt printre cele mai vândute și cele mai populare din lume.

Misiunea lui Hanz de Fuko este de a oferi bărbaților de astăzi o imagine globală bazată pe nevoile și dorințele propriului stil unic.Produsele Hanz de Fuko întruchipează miracolul științei și inovației și oferă design și versatilitate inegalabilă. Hanz de Fuko garantează că produsele lor oferă întotdeauna tot ce este mai bun din orice păr, oferind în același timp pielii tale îngrijire și hrănire pe termen lung.

Hanz de Fuko este un pionier în industria modei și a frumuseții și lucrează strâns cu saloane și coafuri. Oferă produse inovatoare și neconvenționalecare ajută la rezolvarea provocărilor stilului și dificultății în continuă schimbare pentru toți bărbații din întreaga lume. Hanz de Fuko protejează imaginea bărbaților conștienți cu îngrijiri de înaltă calitate. Bărbaților le plac lucrurile simple - să arate și să se simtă excelent - fără să fie nevoiți să lucreze la asta. Hanz de Fuko a fost conștient de acest lucru de la bun început, reflectând toate produsele lor, iar acest brand este atât de reușit și popular în toată lumea, cu peste 4 milioane de clienți entuziaști.

Meniu

Setări

Creează un cont pentru a utiliza listele de dorințe

Conectare